Thursday, October 13, 2011

Semoga temuduga berjaya dan dapat memperbaiki kedudukan kewangan kami sekeluarga

Hari ni, abang akan ditemuduga, semoga abang berjaya mendapat pekerjaan itu dan dapat mengukuhkan lagi kewangan kami yang agak tenat ni

Kekadang aku rasa macam nak jerit pun ader sebab penat lelah bekerja siang malam tapi in the end, tak dapat nak menikmatinyer. Semuanyer habis ke bank dek bayar hutang yang keliling pinggang tu. Aku masih bleh bendung lagi sebab aku ni jenis pendam dan tak kan bersuara tentang duit...tapi aku kesian kat abang...aku tau ...duit makan abang di ofis pun tak der...

Aku jeles tengok member2 aku yang selamber jer kuar lunch tiap ari....makan pun bleh tahan juga..segala restoran yang baru semua dicubanyer...mereka langsung tak der masalah duit. Tak per lah...nasib masing2....aku kini sedang bersusah2, arap2 kemudian ari aku abang dan anak2 akan bersenang2 juga....Ya Allah dengarlah keluhan hambamu ini...

Apa pun, aku mengharapkan sinar harapan ini, sekurang-kurangnyer aku masih boleh berharap...

InsyaAllah, aku redha dengan dugaan Allah buat kami sekeluarga....semoga kami tabah menghadapinyer.

No comments:

Post a Comment