Monday, October 24, 2011

Cepat Marah

Sejak kebelakangan ni aku selalu cepat marah....mungkin sebab aku rasa lemas.....apa2 nak buat dan plan sumer tak menjadi .....nak buat itu nak buat ini sumer memerlukan duit tambahan...sedangkan duit yang sedia ader pun tak cukup....

Tapi aku perlukan semua itu.....aku suka perancangan....seperti birthday anak, anniversary...segalanyer terbantut......aku rasa bahagia biler dapat menyambut semua tu......baru aku rasa penat lelah dan stress ku berbaloi...

Sebab tu lah aku selalu jer naik angin...yang menjadi mangsanyer ..saper lagi kalau bukan suami dan anak2....aku tau aku salah....tapi aku tak bleh nak tahan...aku rasa macam nak meletup....

Semoga Allah melembutkan hati ku supaya aku tenang dan redha dengan ujian ini...

Ya Allah...murahkanlah rezeki kami sekeluarga, amin

No comments:

Post a Comment