Tuesday, January 17, 2012

Azam ku terbantut

Aku baru berkira2 untuk melawat Taska yang bakal menjadi milikku.....tapi Abang mematahkan semangat ku.....dia kata...mana kita nak carik modal....atleast prepare modal dulu baru boleh proceed dengan step selanjutnyer..

Ada benar kata Abang ku itu...tapi sekurang2nyer bantu lah aku memikirkan bagaimana cara nyer nak mendapatkan modal tersebut....atleast kena dapatkan 50K.....

Terus aku patah semangat...dan emosi dari bersemangat jadi down....aku sedih...sebetulnyer aku dah tak tahan bekerja makan gaji....aku stress...dan tak happy....

Ya Allah..permudahkan lah jalan ku untuk memulakan perniagaan ini...berkatilah usaha ku semoga aku dapat mencari punca rezeki dengan berniaga pula dan akhirnyer dapat mewariskannyer kepada anak2 ku.....amin yarabbal alamin

No comments:

Post a Comment