Wednesday, March 21, 2012

Kenapa masih sesak???

Aku betul2 frust sekarang ni,

1. Kerja ku tidak dihargai....
2. Baru lepas dapat bonus...berkira2 untuk belanja family dan beli camera...hubby dah kata tak dapat buat tu sumer...sebab bonus sikit....aku jadi demotivated....rasa cam tak der makna aku keja penat2 selama ni....aku perlukan terapi ...aku perlukan duit untuk aku belanja...kenapa aku tak dapat pegang duit ....padahal gaji ku banyak...aku betul2 tak paham...makin gaji naik makin aku tak dapat pegang duit....
3. Aku nak berniaga, aku dah tak tahan keja makan gaji....aku stress!!!

Ya Allah...sesungguhnyer aku tahu ini adalah ujian dari mu.....murahkan lah rezeki dalam perniagaan....berikan aku ketenangan dan kesabaran yang tinggi....

Ya Allah....aku pasrah ...sudah sekian lama aku menanggung perasaan ini....aku sedang cuba menjadi isteri yang tidak banyak kerenah.....aku sedang cuba untuk menahan kemahuan dan naluri ku.....kuatkan hatiku menempuhi dugaan dari mu ya Allah...

No comments:

Post a Comment